mandag 5. desember 2011

STUDIO konkurranse!

Studio vil hver søndag frem til julaften, dele ut førjulsgaver til leserne.
Og denne søndagen kan du vinne en Eames-gyngestol verdt 3900 kroner!!



Den står nok på mange ønskelister rundt om, og min også!

Studio er et nytt interiør magasin som beskriver seg selv slik:

"Studio handler om urbane, norske leiligheter i urbane, norske miljøer.
Vi tar uttrykket "small space living" til nye høyder!"

Spennende og flott magasin!!

Ha en fin dag!

Susanne

2 kommentarer:

  1. Wow for en premie, jeg har allerede meldt meg på;) Ønsker oss begge lykke til!

    SvarSlett
  2. Ojjjj, spennende premie da!!! Ønske...ønske <3 Ja,den står øverst på min ønskeliste også:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...