torsdag 8. desember 2011

FOSCARINI

by Marc Sadler


 Kom over disse flotte lampene.
En sånn hvit hadde passet fint hos meg....
Men prisen på dem sier at det ikke er aktuelt ... :-)
Men fine var de!
Alle bildene er hentet her

Jeg har litt skrivesperre for tiden....
Travelt, mye jobbing, slakk i pelsen og mangel på inspirasjon.
Men håper at frihelgen kan gjøre godt :-)

Takker for alle kommentarene og besøkene her inne hos meg.
Dere gjør dette kjekt!!
Jeg er innom hver dag, så jeg følger med dere!

Ha en flott ettermiddag og kveld :-)

post signature

3 kommentarer:

  1. Heisann :)
    Nydelige lamper <3 ikke så nydelig pris! hehe
    Ha ein gode helg :)
    Store klem :)))

    SvarSlett
  2. Ja, sant vell!! :-)
    Takk og goe helg te deg o!
    Trur du må få deg ein blogg snart, Renate!!

    SvarSlett
  3. Ja, har egentlig tenkt å få meg ein blogg snart:))) må barra ha litt bedre tid:))) men den komme:)))

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...