lørdag 3. desember 2011

Den første....

... JULEN i vårt nye hus!!

På spisebordet...


 
 Jentenes julekalender... Enkelt og greit...Pyntet selv...


Pepperkakehuset og adventsfatet på tvbenken

Det har begynt å komme litt jul i huset.
Jeg er egentlig veldig glad i nisser og rødt til julen, men har liksom endret meg litt siden i fjor.
Kan jo legge litt "skylda" på blogglandia... :-)
Men huset hadde vel ikke vært som det er uten bloggen heller.
Så det blir pyntet med litt mindre nisser og mye hvitt, natur og en del som barna har laget.

Dette er mitt juleinnlegg til konkurransen hos NIB




post signature

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder og herlig inspirasjon! Masse lykke til:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Hei:)så koselig med feiring av jul i nytt hus:)Nydelige bilder& så fint du har pyntet,elsker de lerkegrenene.
    Jeg har også gått litt bortifra rødt etter at jeg begynte og blogge..hehe, men mammas hjemmelagede nisser må frem uansett:):)

    Første gang jeg besøker deg, så legger meg til som følger&titter innom igjen snart:)

    Kine:)

    SvarSlett
  3. Kjempelekkert julepynta!
    Stas å få pynte i nytt hus kan eg tenke meg! :)

    Tusen takk for koselig kommentar inne hos oss!
    Ønsker deg ein kjempefin dag!
    No er det komen snø her :D
    Klem Helene

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...