tirsdag 28. august 2012

Velkommen høst

I dag plasker det ned, i bøtter og spann.
Kjenner at det er mye kaldere i huset.
Kveldene er mørkere og
 det er godt å ha pledd på seg i sofaen.

Ser at blomstrene er ferdige for denne sesongen også...
Her er et lite bilderas av solsikkene i stua: 

Helt nye og friske...




                                 Etter 4 dager....                                     Etter 9 dager....

Det er høst!
Tror kakao står på menyen i kveld.
Skikkelig innevær.
Liker det faktisk litt også.. hihi...

Liker du høsten?

Ha en flott dag i regnet :-)

Klem

7 kommentarer:

  1. liker høsten kjempe godt, både det og sitte inne og slappe av og tenne lys. Men synst og hausten er ei flott tid å gå tur og nyte den flotte naturen :)

    ha ein fin dag!

    henriette

    SvarSlett
  2. Høsten er min favoritt årstid.
    Blir alltid ekstra kreativ om høsten og alt som hører til er bare supert.
    Så flott med solsikker på gangen hos deg.

    Ha det fint i regnet, skal en tur på cafe og shopping på Oasen med ei venninne nå.
    Kos deg med "kakoen"
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  3. Jeg elsker høsten! Spesielt når jeg kan sitte inne og se på ordentlig høstvær ute :)

    Ha en fin høstdag!

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder likte spesielt godt det av solsikken etter 9 dager, den så litt trist ut der ;)
    Elsker høst! kakao, pledd, film og høre regnet plasker på ruta - koselig!
    å så er det snart jul, elsker enda mer ;)

    Flott dag til deg!

    Klem

    SvarSlett
  5. Elsker høsten :-)
    Fine ting du har
    kos deg med kakao i kveld, klem:-)

    SvarSlett
  6. Så fint du har det! :) Og blomster kunne godt holdt seg litt lenger synes jeg :) Ialleall her i huset.

    SvarSlett
  7. Digg er vasen! Fin med solsikke i!
    Tøff tapet hadde du også:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...