fredag 31. august 2012

Min bildelist....

Jeg er ganske så sent ute med å melde meg på utfordringen til Anettes Hus.
Men her er iallefall mitt bidrag :-)




Jeg har en list på kjøkkenet.
Og på den står det en vekt, ramme, kopper og fat.
Og alle tingen utenom rammen, 
er i bruk ganske ofte.
Det hender at jeg endrer på tingene, 
men det er så lettvint å ha disse så tilgjengelig.

Nå har jeg begynt min nedtelling til 
Interiør- og boligmessa i Bergen for fullt!
Gleder meg så masse :-)

Kanskje jeg møter deg der?

Ha en flott dag!


7 kommentarer:

  1. Ahh se på her du!! veldig fint
    Lykke til.
    Tenk at det er fredag igjen, elsker det.
    Håper du får en fin helg også.

    Mvh Karianne

    SvarSlett
  2. Knallfint!
    Jeg har ingen bildelister i huset, men kunne veldig gjerne tenkt meg det. Så fint hos så mange!!

    Ønsker deg en fin helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Hei igjen.
    Nå ble jeg spent på hvordan du visste det? hi hi.
    Ja, jeg er ansatt der enda, jeg har både stylingen på markedet og oasen pluss litt i regionen.
    Men jeg er ute av drift" for tiden og kommer til å starte å studere til et nytt yrke, ( har fått diagnosen revmatisme.:()
    God helg igjen

    SvarSlett
  4. jaaaa ser frem til den helgen! hihi =)=)

    flotte bilder=)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  5. Så flott :) Endelig begynner kjøkkenet mitt å bli ferdig, gleder meg til å begynne med pynten :))


    Jeg har hatt trekning av give awayen min og du ble vinneren :))

    Jeg sender deg en mail slik at jeg kan få adressen din :)

    SvarSlett
  6. Er så fint med billedlister! Og praktisk at man kan bytte ut "utstillingen" kjapt og enkelt og føle at man får fornyet interiøret litt.

    SvarSlett
  7. Åh... såå vakkert!

    Jeg skulle dra, men vant en tur til Bologna den helgen så jeg er å finne der istedet.

    Happy søndag til deg,
    her blir det taco, armkrok og strikking :)

    -Maia

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...