torsdag 24. mai 2012

Utbygging!

Nei, vi skal ikke bygge ut huset!
Men terrassen :-)

Helt utrolig, men vi har bare bodd der i snart 1 år,
og selvfølgelig er det på tide og bygge ut litt på terrassen!
Ja, nei, det er for gale, men sånn er vi!
Så sånn ser det ut hos oss nå.
Syns du ikke det er koselig? :-)
Hihi....


Men det blir bra igjen.
Terrassen skal bli større og vi skal lage en trapp ned
til fremsiden på huset.
Jeg har også sett på beis etter mannens ønske.
Nesten helt svart!
Men jeg tror det kan bli bra,
huset er brunt og detaljene er svarte og hvite,
og en del grå mur.

Tror du ikke det kan bli bra?
Og hvis du har et forslag til annet fargevalg på terrassen,
så er det bare til å komme med det!

Ha en flott dag i solen!!

KLEM

3 kommentarer:

  1. Svart blir veldig varmt å gå barbeint på. Barna vil nok ikke like det. Jeg ville foreslå grå. Stor solklem!

    SvarSlett
  2. Såg fint ut! :o))
    Såg du sto med "revå" i været en dag jeg gikk forbi ,o))

    SvarSlett
  3. Hei! Det skal bli kjempefin!

    Vicky
    ny følger

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...