mandag 21. mai 2012

Hagen.....

....i dag:




I dag fikk vi sådd etter utallige utjevningsforsøk av mold.
Ganske så leie, så i dag sådde vi bare.
Reparere må jo til de første årene
uansett. Nå vil vi bare ha grønn
plen. Dagene har gått i å være
ute med jentene og jobbe i
 hagen. Solbrent ble jeg
også... HERLIG!! 

Det er forsatt mye som ikke
 er ferdig i hagen, men vi må bare begynne en plass.
 Det er dyrt med hage..... Trenger nye hagemøbler også,
men selvfølgelig liker jeg de som koster mest.
Jaja, vi får ta litt etter litt. Vi har konsentrert oss med å få til litt mur 
mot naboen og rundt en del av plenen, slik at vi kan få litt grønt der nå.



Litt uskarpt bilde,
 men dette er tatt kl 2130 i dag!
Kan jo ikke gjøre annet enn å nyte det!

Håper du koser deg i det flotte været :-)

Tusen takk for alle koselige ordene dere legger igjen.
:-))

Ha en fin kveld!
KLEM


Minner om giveawayen jeg har gående her inne.
Du kan delta på den ved å klikke på bilde øverst på høyre side på bloggen min.
Vinneren får et valgfritt barnebilde med en herlig figur på.

5 kommentarer:

  1. så kjekt med ny hage. den som kunne lagd hagen helt fra den spede begynnelse (Les flyttet til ferdig etablert hage) Blir kjekt å se bilder frem over, for det regner jeg med at kommer. Stå på det blir kanon til slutt

    SvarSlett
  2. Så bra det blir! veldig fint med slik mur..! drømmer om noe sånn jeg også..! men hagen tenker jeg får komme til neste år..! vanskelig å tenke ut hva og hvordan synes jeg..
    Klem Vibeke

    SvarSlett
  3. Det kommer til å bli kjempebra, det er jeg sikker på når jeg ser disse bildene. Jeg synes det er så fint med slike platåer avgrenset med mur.

    Ha en fortsatt fin mandagskveld og fin ny uke! Vi får håpe sola holder seg!

    SvarSlett
  4. Kjekt når det begynner å spire og gro!! Her blir det iallefall flott!! Hos oss begynner det å vokse til nå - det tar sin tid!! Men det er verdt slitet og å vente på!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  5. Forstår deg så godt! Plenen vår ble ødelagt da vi laget platting...og nå vokser det seeeeeeent.. også vokser det bare noen plasser!! Grrr!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...