mandag 6. februar 2012

Mine små samlere...

Jentene er mestere på å samle på ting,
og ikke bare leker,
men steiner, skjell, greiner,
 kongler, garn, kinderegg figurer,
smykker, klemmer, sprettballer,
 alt som kan komme ut av tivoliapparater, ja bare for å nevne noe.
Trenge rommet en skikkelig opprydning, så må det gjøres uten jentene i hus.
Ellers blir det sjau!!
Alt skal gjemmes på.
Og da blir det litt problemer med å holde rommet ryddig.
Så jeg gikk til innkjøp av hver deres settekasse.
Er jo ikke så store, men de kunne jo sette frem de tingene som var litt spesielle i den.



Har kjøpt kassene på Kremmerhuset til 79,- pr stk,
og arkene som er brukt i bakkant på dem er kjøpt på Søstrene Grene.
Jentene ble storfornøyde :-)

I kveld har jeg solgt stueteppe mitt!
Bokstavligtalt det som jeg sitter med beina på nå.
Hentes i morgen....
Må jo ut å finne nytt jeg da..
Forslag til hvilket???
post signature

5 kommentarer:

  1. Åå..har så gode barndomsminner med settekasser, skulle ønske jeg hadde tatt vare på det.
    Søte å ha på barnerommet!

    Klem Elin

    SvarSlett
  2. Takk for sist!
    Oj..dei va fine!kanskje eg må på kremmerhuset ein tur,for sånne har eg sett etter :)
    Go natt :)

    SvarSlett
  3. Marianne =)7/2/12

    Heisann Susanne ! :D Såg tilfeldigvis i et blad i dag hos tannlegen og såg plutselig at du va på et av bildene i det bladet, så sto det litt om det porsjektet ditt om huset ! Fantastisk kjekk bloigg du har :D Ska begynna å følga med på den ! Håpe alt e fint med deg :) Klemmer fra Marianne på Karmsund damelag

    SvarSlett
  4. Duuu, kva heiter den sida du bruker til å trekke vinner av give away?
    Klem Ann Helen

    SvarSlett
  5. Takk for kjapt svar men eg fant det faktisk ut like etter du hadde svart meg. Du hadde jo skreve det på din siste give away, så va tullete av meg å ikkje sjekke d ut før eg spurte deg. Jaja nå er vinneren trekt:)
    Ønske deg ein flotte onsdag:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...