søndag 5. februar 2012

Bloggtreff

I går var jeg på mitt første bloggtreff.
Og det var så gøy!!
Så kjekt å møte andre bloggere. Så masse kjekke jenter!
Og masse god mat!
Og en stor takk til Marie fra bloggen mariefriis og til
 Veronica fra bloggen Hjelp, jeg er blitt mamma!


Dekket bord....


Sponsor utstilling

Utstilling av DIY fra Silje fra Siljes Blogg

Sponsorgaver

Av Tante Pose fikk vi kjempe gode karameller
Fru Emma kom med en søt lykt fra Bloomingville
Drops, sugerør og en fin krukke fikk vi av Søstrene Grene
Amundsen Spesial bidro med te, sjokolade og snop
En tapetrull med "Grå plank" fikk vi av Storeys
Fra Ølen Møbel  fikk vi 3 ruller washitape og Tine K ring
Såpe og sinkfat fra Fru Dagmar& me 
Fra Falby fikk hver enkelt ett gavekort på 200kr!
Av Indiska fikk vi premier til 2 heldige
Mammabutikken gav også 2 premier.

Takk til alle sponsorene!!

post signature

5 kommentarer:

  1. Sett fler innlegg fra bloggtreffet nå og det ser så kjekt ut :)
    Slike treff er gull...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Så koselig med bloggtreff :-D
    Kjekt med DIY utstilling da!
    Flotte goodiebags og premier, moro!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som et vellykket og hyggelig treff! Fin uke til deg :)

    SvarSlett
  4. Takk for sist! Bloggtreffet var supert! Håpar det vil bli fleire treff i framtida :)

    Er bare innom for å ønske deg ein fin dag og vekestart! Klem Helene

    SvarSlett
  5. FLOTTE bilder!
    Så koselig med slike treff, jeg selv var på Eva Solo treff på lørdag:)

    Masse fint dere fikk i goodiebags'ene ♥

    Ha en fin fin mandag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...