mandag 19. desember 2011

Nærmer seg....

Julen kommer nærmere og nærmere og jeg er ikke klar!!!
Har en tendens til å sette meg litt for mange mål og tror alltid at jeg har god tid.
Det resulterer i at jeg stresser! Mange kjenner seg sikkert igjen.

Men jul blir det, og det skal bli en kjekk en også.
Mannen skulle egentlig reist på jobb i morgen og kommet hjem over nyttår.

EGENTLIG!!!

Men her en dag kom han med den største presangen til meg i år:
Han skal være hjemme :-)
Og alle jentene i huset gleder seg.
Det er første jul i nytt hus.


Bilde av en veldig enkel dekorasjon.
Et tinnfat med 2 svibler og 1 julestjerne. Mose lagt i mellom og rundt.
Pyntet med en rød stjerne. Enkelt og julete :-)

Ha en fin dag!!!
post signature

2 kommentarer:

  1. Så herlig julepresang da! Blir sikkert kjekt å få ha mannen hjemme!
    Nyt mandagskvelden!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Såååå kjekt å ha mannen hima i julå da :) Kjempe kjekt med fyste jul i nytt hus :) Kos dokke <3
    Ha ei herlige uga & masse før juls kos :)
    Klem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...