onsdag 21. desember 2011

Huset`s første....


Juletre!!

I går kveld etter et familieselskap, begynte vi å pynte juletreet.
Det vil si lenge etter leggetid for jentene, men det er jo jul :-)
Vi pleier ikke å pynte før 2-3 dager før julaften, men siden R skulle egentlig reise på jobb,
hadde vi lovt jentene at vi skulle gjøre det nå.
Kosetid.... :-)

Helt perfekt ble treet.

Og et bilde av det i dag tidlig.

Når jeg og R skulle ha juletre for første gang (for 11 år siden), bestemt han at det skulle være gull og rødt på treet. Var vel ikke helt enig i det, og er forsatt ikke det, men det har blitt en tradisjon.
Og jeg liker tradisjoner.
Alle kulene er i glass, og det har gått en del i gulvet i løpet av årene med barn og katt i hus. 
Og siden han kjøpte et tre på over 3 meter, så må jeg nok finne noen flere røde kuler i år.
Og muligens en større stjerne på toppen, den ble litt liten på så stort tre...hihi..


Noe pynt er gullsprayet kviststjerner, og noen røde perlehjerter.


Julestemningen kommer.....
Gleder meg til jul!

Dette innlegget er mitt bidrag til utfordringen hos SNIKKERBUO

Ha en fin dag!
post signature

1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...