torsdag 3. november 2011

Starten på noe nytt?

For en stund siden fikk jeg muligheten til å skrive noe i et lokalt interiør magasin.
Bladet heter Vårt Hjem.
Jeg skulle intervjue eierne til en blomster butikk, og bruke teksten i en annonse.
Bildene er tatt av Fotomagi, som også står bak magasinet. 

Så i dag kom det i posten!
Ganske morsomt å se navnet mitt i bladet.



Her er forsiden:

Og det ga mer smak!
Synes det var kjempe kjekt, og håper jeg får være med å skrive flere.

Det har vært lite blogging i det siste.
Travle tider på jobb og hjemme.
Men det roer seg litt nå.
Setter stor pris på alle som kikker innom bloggen min!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...