søndag 30. oktober 2011

Koseklumpen

Vi har en stor krabat i huset, som heter Emil.
Han har vært i familien vår i 4 år.
Navnet har han fått fordi han stakk av når vi skulle hente han, da han var liten.
C som var da 3 år, syntes han var rampete, så da ble han døpt Emil.
Han er helt hvit, og veldig flink til å holde seg hvit.
Kommer hjem med en sort stripe på ryggen av og til. Da har han gått under bilene :-)
Han er super kosete! Og en skikkelig matmons.
Jeg måtte bare ta noen bilder av han her en dagen.
Han er jo et familiemedlem han også :-)


Han har overtatt en barnestol, etter jentene, som han egentlig er for stor for,
men han elsker å ligge der for det.
Koseklumpen min.... :-)

I morgen reiser jeg til Oslo på kurs og blir til tirsdag.
Kanskje vi får med oss litt shopping....

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...