lørdag 18. desember 2010

På kjøkkenet...

....har jeg valgt denne hetten over koketoppen.
I lang tid har jeg hatt en annen på listen, men plutselig så endret jeg.
Jeg har hele tiden sett for meg en i hvitt glass og helst 90 cm bred.
Det som er så fint med denne er at man kan la uttrekket gå rett ut bak hette.
Og da slipper man et stålrør opp til taket :-)
Hette vil da henge slik som på tegningen på veggen hos meg :-)
Denne kommer fra EICO og heter MURANO W 90.
Den har en kapasitet på 800 m3/t, lite støy, lite forbruk og rett og slett veldig lekker!
Tror jeg har det meste klar til bestilling når det gjelder kjøkkenet :-)
Tida går så fort.....
Ha en fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...