torsdag 16. desember 2010

Ferdig oppskrapt gulv....

Er usikker på vedlikeholdet med disse gulvene, men det var jo litt kule også :-)
På et lite rom....
Snakk om fantasi da. Mine jenter hadde
nok tegnet på gulvet, siden det allerede var "tegnet" på.
Produsenten som står bak disse er Mafi











Jaja, godt det er noe som har fantasi der ute! Min er borte vekk...
Skal liksom tegne kule, smarte løsninger på kjøkken til kunder,
men noen har tatt fantasien min :-(
Ha en fin kveld alle sammen !

1 kommentar:

  1. Lykke til! Noen gansker trenger man bare en liten pause ;-)

    Disse henna inspirerte gulvene var utrolig kule.

    Ønsker deg en super førjulskveld!

    Klem fra Carina

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...