onsdag 24. april 2013

På`n igjen!

Ja, her var jeg igjen!
Plutselig for en måned siden, 
ble det helt stilt herfra....
Den siste måneden har vært travel.
Det er mye av grunnen til at jeg ikke har vært her inne før nå.
Det har vært påskeferie, sykdom, 
minste jentas 4 årsdag, største jentas 9 årsdag, 
familieselskap, 60 årsdag, fjelltur på Hovden, 
korkonserter, kjærestetur til Bergen.....
og oppå alt dette: 
det som ellers skjer på hverdagene :-)

Jeg klager ikke, tro meg, 
men bloggen kom liksom sist i rekka.
Og jeg kjenner at jeg trengte denne pausen.
Jeg har ikke lest en eneste blogg eller 
vært inne på IG på 1 mnd!!
Ingen "MÅ BARE" innom for å sjekke noen plass.
Herligt!

Men jeg har savnet å blogge, og savnet å lese andre blogger.
Flere har spurt om jeg ikke blogger mer.
Jeg er en blogger!
Og jeg skal blogge igjen!

Litt skummelt å begynne etter så langt tid borte.
Men jeg skal blogge :-)
Jeg er glad for alle dere som har tittet innom
 her når jeg har vært borte, 
det varmer.
Jeg skal avslutte her nå,
dette er jo ikke et inspirerende interiør innlegg :-/
Men min måte å starte på nytt etter pausen min.

Velkommen tilbake til den som ikke har glemt meg!


Klem fra Susanne

2 kommentarer:

  1. Anonym24/4/13

    Eg har ikkje gløymt deg og eg har savna deg men her er du jo:)avogtil kan det bli litt masse og det kan trengs pauser og det er bare sunny så lenge du ikkje forsvinner for godt:)
    Fine kveld til deg Susanne!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Det er godt å vite at jeg ikke er alene, hos meg har det også vært stille lenge og tanken på at det var litt skummelt her sneket seg inn og litt på hva skal jeg blogge om:) iallefall veldig koselig å besøke bloggen din.
    Ønsker deg en fin dag i morgen.
    Klem Annfrid

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...