onsdag 6. februar 2013

Kontraster

Det er ikke ofte jeg prøver meg med i utfordringene til NIB,
men tenkte jeg skulle gjøre et forsøk denne gangen.

Her er mitt bidrag:




Bildene taler for seg selv når det gjelder kontraster.

Sort-hvit
         Matt vegg-høyglans krakk
Søtt-surt
Mønster-ensfarget
Lilla-oransje

Krakken er akkurat blitt malt i fargen Pilati, 
lilla farge fra det nye fargekartet til Fargerike.

På bilde ser dere da min lunsj i dag.
Må få lov å kose seg litt i hverdagen!
Så godt med nystekte sjokoladeboller.

Ha en flott dag!


8 kommentarer:

  1. så fine kontraster.... veldig kul den kalenderen... hvor er den fra??

    Klem fra Diana.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!
      Den kjøpte jeg på bolig- og interiørmessa i Bergen. Men tror det var på Lobelia sin stand. Sjekk nettsiden deres :-)

      Slett
  2. Anonym6/2/13

    Så herlig bidrag og den fargen var jo virkelig lekker:)må spørre som Diana her kor du har fått tak i kalenderen,kjempefine:)
    Ønsker deg ein fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Fint bidrag, knallfin lilla farge på krakken! Ønsker deg en finfin onsdag! Og lykke lykke til med utfordringen :)

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  4. Kjempe kult! Liker fargen. Lykke til i utfordringen.

    Klem Caroline

    SvarSlett
  5. Stilig Susanne, du bør være oftere med på utfordringene.
    SUpert. Lykke til.
    Nå er pc på fanget, ungen lagt og mannen på trening.
    deilig.
    Håper du har hatt en flott dag.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  6. Kjempekul lilla krakk! ;)
    Lykke til!

    SvarSlett
  7. Så kul krakken er ! Ikea ikkesant?
    Sånn skal jeg skaffe meg etterhvert også! Og male og tapetsere litt!
    Fine kontraster i bildene dine!
    Lykke til i utfordringen!
    Ønsker deg en NydeligFlott helg!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...