onsdag 20. februar 2013

ALBA fra Finnsdottir




"Alba three"   "Alba six"




Disse flotte telysglassene heter Alba 
og er fra Finnsdottir.

De er i en serie på 6 forskjellige telysglass.
Jeg har her Alba three og Alba six.
De er så flotte med lys i.

Finnsdottir
Islandske og danske Thora Finnsdottir Søe 
og danske Anne Hoff
er den kreative duoen bak 
Finnsdottir Ceramic Tales.

Finnsdottir er bygget på samarbeid med 
Thora Finnsdottir design og håndverk i keramikk 
og Anne Hoff grafiske design og kunstneriske ferdigheter.

I samspill med sine ulike evner, har Thora og Anne 
opprettet og formet det karakteristiske interiør 
og smykke design med lys, lekende og nordisk utseende.

Mine telysglass kommer fra NRWAY.
En nettbutikk som selger blandt annet Alba serien til Finnsdottir.
Mer om denne butikken 
og en ny giveaway,
kommer i morgen!

STAY TUNED!

(Innlegget er sponset)


2 kommentarer:

  1. De er så fine. Har to stk. selv som jeg kjøpte i fjor sommer. Veldig glad i de.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...