tirsdag 18. desember 2012

Julekort-tre på veggen

For en stund siden laget jeg et tre av sort snøre og tape
på veggen i gangen.
Slik ser det ut nå:


Jeg har valgt å henge opp alle julekortene på det.
Jeg har ikke lyst å ha veggen full av spikerhull.
Så jeg tenkte at dette skulle jeg prøve i år.
Jentene i huset liker det godt.

Har også pyntet det med fimo julepynt og en sølv stjerne på toppen.

Hadde tenkt å ha noe lyslenker på det også,
men katten i huset har tydeligvis mye i mot dette treet.
Han klorer ned treet et par ganger i løpet av en dag!
Så da ble det litt dumt med lys på.

Ha en flott tirsdag!

5 kommentarer:

  1. Anonym18/12/12

    Så flott det var,vekdig kjekkt å henge julekort sån at ein ser det kvar dag:)
    Huff desse kattene,hihi godt eg ikkje har katt:)
    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Smarting.
    Det ble jo virkelig flott.
    ser for meg kor forb... du har vært på den katten..hi hi.
    Har den slanket seg nå da?
    he he.
    Supert resultat på tre ideen din iallefall.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Wow!!! Kjempe kult juletre!!! Prøve å huske på det til neste jul :)
    Klem fra Renate :)

    SvarSlett
  4. Så kult! Veldig dekorativt og lekkert !

    Beklager at jeg bruker evigheter mellom besøkene mine, men jeg ser at tiden ikke strekker til i julestria.

    Jeg skal hjem til mor og far julaften og har ikke tenkt å flytte ut igjen før tredje dag jul *fnis* Vi har så mange koselige og gode tradisjoner mine søsken og foreldre at jeg tviholder på de så lenge jeg kan. Regner med at nye tradisjoner kommer fort nok, så fort man skal feire sammen med mann og barn.

    Hvis jeg ikke rekker innom deg før jul, ønsker jeg deg en fortryllende og magisk jul,

    Juleklem fra
    -Maia

    SvarSlett
  5. Dette blir neste års prosjekt! Så gøy!:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...