onsdag 7. november 2012

My office!


Ja, jeg MÅTTE bare male en svart vegg igjen!
Og denne gangen ble det på kontoret/hobbyrommet.
Og jeg er så fornøyd med den veggen!


Jeg hadde lyst å ha litt "tre" inn i rommet, 
og gikk derfor i restkassen til Obs Bygg.
Der fant jeg denne finerplaten.
Og det beste, den var gratis !!



Kanskje jeg kommer til å sitte mer her inne nå?


Siden jeg viser litt av rommet,
kan jeg jo vise litt til.
Her er alle tingene som tusjer, farger, lim, tape, perler osv
lett tilgjengelig.
Så det ser ikke ut som det er ryddig,
men det er det!



Jeg har vært på tapetjakt til wcen,
men er veldig i tvil......
Lurer på om jeg skal male noe der inne også.
Har du forslag til noe jeg kan male?
Tenkte kanskje firkanter, striper, dots, trekanter, eller noe sånt.....
Forslagt tas i mot med stor TAKK!

Ha en flott dag!
KLEM




9 kommentarer:

  1. Liker kontoret ditt:)
    Ikke dumt med den platen *hmmmm*

    SvarSlett
  2. Anonym7/11/12

    Så utruligt flott det blei med svart vegg:)kjempeflott,likte det såå godt!!!
    Fin fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Hei
    Rett og slett lekkert med svart vegg. Fikk lyst å male en vegg svart jeg også!
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg. Varmet.

    Ønsker deg en deilig dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Hallo der.
    Se her ja, du er driftig.
    Så kult det ble.
    Her blir det nok lagt ned mange timer vil jeg tro.
    Som i dag i det fæle været.
    God kveld videre til deg- kaffe kopp og farmen i dag.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  5. Tenk å være så heldig at man har et eget rom for slikt!!!
    Kjempekult var det.
    Merker jeg hadde sittet mye der med mitt pussel

    Finfin onsdag

    SvarSlett
  6. Så fint! :) Hadde passet meg mitt i blinken og hatt et så fint rom! :)
    Et inspirerende rom! :)

    Ønske deg ein fin lillelørdag!

    Klem Evy

    SvarSlett
  7. Tusen takk for hyggelig melding på bloggen min.
    Så stilig det ble med den svarte veggen da :)

    SvarSlett
  8. KJempestilig! Liker også finérplata!
    Veggen på badet kan du jo male sånn som weekday carnival! :) Det var uberkult!

    SvarSlett
  9. Rååfint! du e flink..!
    Tippe du finne på no tøft på badet og :-D
    Fin fin helg te deg,
    Klem!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...