mandag 22. oktober 2012

Interiøraften hos Frøland Badmarked

 Ja, det er allerede noen dager siden dette.
Tiden fyker!

Jeg var på torsdag på Interiøraften hos Frøland Badmarked i Haugesund.
Der var også Silje, som skulle style noen baderomsmiljøer. 
Flinke Silje!
Badene ble kjempefine!

Butikken hadde så mye "dill og dall".
Og jeg som trengte noen nye såpedispensere 
hadde nok å velge i.

Her er et lite bilderas fra butikken,
inne på facebook siden ligger mer bilder.





 Silje i full gang!







 Denne "lyspæren" er en såpedispenser!
Jeg kjøpte en i sjokkrosa!





Ta gjerne turen innom butikken,
for dere som bor i nærheten.
De har masse fint og stort utvalg.
Fliser selges i 1 etg,
i tilfelle man trenger det også :-)

Ha en flott uke!!



3 kommentarer:

  1. Får jo virkelig lyst til å pusse opp badet når ein ser dette!! Mykje lekkert ja, me har eitt bad, og det kunne trengt seg litt oppfriskning ja, evnt totalrenovering ;-) Men det vert ikkje i år.

    Så bra med fem lekeplasser og ballplassar! Du gleder mange kvar einaste dag med det :-) Både store og små. Husker at pappa alltid sa til meg når eg vaks opp; vil du ha noko gjort så spør dei som er travle...

    SvarSlett
  2. Flinke Silje. Det så flott ut på badene!
    Og det så ut til å være mye fint i butikken! Kjekt med slike aftener. Rosa lyspære som såpedispenser hørtes kult ut! Vi må få se ved en annen anledning:)

    Tusen takk for hyggelig kommentar på headeren min.
    Ønsker deg ei fin ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Hallo du, så kul den lyspære dingsen var da.
    Ble det tur på dreng fjellet for deg?
    Var så koselig å ha deg på lunsj, jeg kommer gjerne en tur til deg en dag også.
    Nå må jeg hive meg rundt her klubb i morgen alt må være på stell vet du..hi hi
    Nyt dagen din det ser ut som vi får fint vær:)
    Klem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...