lørdag 22. september 2012

Lørdag og vinner



Ja, da var det lørdag,
og endelig helg for min del.

Det har vært en travel uke,
med kurs i går og i dag.
Men nå er beina på bordet,
noe godt i glasset,
tv´en på
og mannen ved min side :-)
Herligt!!

Jeg glemte å fortelle hvem vinneren av min giveaway var.
Det ble lodd nummer 14, Monica.

Gratulerer!!

Mail er sendt til deg :-)

Jeg er som sagt veldig glad i wallstickers,
og her er mine nye i gangen.



Til alle som titter innom:

HA EN FLOTT LØRDAG!!

KLEM

4 kommentarer:

  1. Wallstickers er genialt synes jeg. Lett å forandre et rom med, og enkelt å ta vegg dersom en ønsker det!

    SvarSlett
  2. Anonym22/9/12

    Eg og er så glad i walkstickers,kjempefine dei du har fått opp:)så flott forandring på ein enkel måte:)

    SvarSlett
  3. Hei vakre dame.
    Stilig wallstickers, passer nok flott inn hos deg.
    Hvordan var turen til Klauv, dere fikk jo fint vær.
    Jeg ble så spent på hva kurs du har startet på..håper du fikk en fantastisk helg.
    det fortjente dere virkelig , her har vi hatt villmarks helg med et vennepar m/ fam.
    Bare vært ute og gjort alt som hører til.
    Så nå stinker vi bål og fisk.
    Hi hi..
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  4. Kjempelekker wallsticker! Håper din tirsdag er super så langt :) Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...