torsdag 2. august 2012

TELEFONRABBEL

Dette er noe jeg husker vi gjorde på barneskolen.
Vi kalte det bare for telefonrabbel :-)




Disse gjorde jeg en dag i regnværet,
men de har bare ligget på pulten min.
Kanskje jeg skal få dem på veggen en plass?
Eller lage noen større?
Ganske morsomt å lage sånne,
og nå når jeg er skikkelig inni den
stripete/rutete/sort/hvite-tiden
så vil de passe fint inn i huset.

Pakken med Dots er kommet,
må bare få hentet den på posten.
Og få Dotsene på veggen.
Gleder meg!!

Tusen takk for alle kjekke kommentarene dere legger igjen!!
Ha en flott dag alle sammen!





6 kommentarer:

  1. Jøss! lager du kunst mens du prater på telefonen! Impressed:-)

    SvarSlett
  2. Stilig! Mine skriblerier ble aldri så fine da... ;)
    Ha en fin kveld!

    ps: jeg trodde først du hadde bestilt en pakke dots (kjeks) hihi

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se Dots på Veggen. :-D

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kjempe hyggelig kommentar på bloggen min :)

    Så tøffe tegninger! Slike må jeg prøve å lage :) Det er sikkert veldig kult med store slike bilder i en enkel sort ramme.

    SvarSlett
  5. Aiaiai! Skikkelig kult, faktisk! Imponert... grafisk design på høgt plan! Love svart/kvit :-)

    SvarSlett
  6. Såå kule!

    Deilig lørdag til deg kjære, her har mannen stikke av på guttekveld, mens jeg og Nala nyter leiligheten i fred og ro *deilig*
    Smil og klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...