tirsdag 7. august 2012

Endelig min....

Da var den endelig min og allerede på plass i vinduet!
Det er gøy å ha bursdag!


Jeg har tatt noen greiner eucalyptus oppi.
De lukter så godt.


Vi koste oss med familie, kaffi, brus og kaker på søndagen.
Alltid koselig det :-)


Jeg prøvde meg på Melkering kake som jeg kom over hos Manuela.
Du finner oppskriften her.
Den var veldig populær siden den ble
 spist opp og flere ville ha oppskriften :-)
Ellers var det makroner, lefser, boller og daim iskake... mmmm..

Takk for alle flotte kommentaren på forrige innlegg.
Dere er så supre!!

Ha en flott dag!
KLEM

4 kommentarer:

  1. Grattis.
    Kan tenke meg du er fornøyd.
    Jeg har også denne og er kjempe glad i den.
    Fortsatt fin dag til deg.
    Klem fra "naboen"

    SvarSlett
  2. sååå fin, heldige du :)
    ha ein fortsatt fin kveld-

    henriette

    SvarSlett
  3. Den vasen er lekker!

    Happy lillelørdag, her skal jeg nyte en kveld helt alene etter jobb. Det skal bli så deilig, for jeg har ett lite prosjekt på gang *fnis*

    Maiaklem

    SvarSlett
  4. Me like!!! :-)
    Kom gjerne innom å delta på min giveaway!! :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...