fredag 22. juni 2012

Nytt jenterom ...

på gang!
Store frøken C trenger mer plass og skal få et nytt rom.
Gleden er stor :-)
Og i den forbindelse så måtte jeg og C på Ikea en tur.
Nytt nattbord, nytt skrivebord, nye gardiner osv...
Håper at vi har rommet ferdig i helgen! Det var iallefall det jeg lovte!!!



 
Denne kule stolen ble det 2 stk av, og de skal stå på terrassen!
En stor fargeklatt!!
Mannen var faktisk enig...hihi..

Ble litt mer nye hagemøbler og andre ting,
men det får jeg vise når det er kommet på plass.

Tiden er travel og jeg er litt i feriemodus.
Så bloggen er ikke så ofte oppdatert.
Men jeg er ofte innom og leser hos alle andre :-)

Ha en flott St Hans helg!!
KLEM




5 kommentarer:

  1. Nydelikt nattbord...

    Ta en titt på bloggen min så finner du en Giveaway..
    http://brittklundli.blogspot.no/2012/06/nydelig-giveaway-fra-stilero.html

    Ha en fin kveld...

    Britt

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se mer av jenterommet :) Ha en herlig helg! Klemmer

    SvarSlett
  3. Spennende!! Ser frem til å se resultatet:)

    Kaja.

    SvarSlett
  4. Anonym23/6/12

    Så gøy,gleder meg til å sjå resultatet,det blir nok veldig fint:)
    Fin lørdag til deg!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Glede meg te resultatet! Blir nok knall tenke eg! Ska og ha ein ikeatur snart... Vetkje om eg glede eller grue meg siden mannen ska verme.. mulig eg må reisa uten for å verna ekteskapet.. haha

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...