onsdag 6. juni 2012

Kubus





Etter mye om og men, klarte jeg å bestemme meg.
Jeg hadde litt igjen på et gavekort og var usikker på hva jeg skulle kjøpe.
Butikken er en overflod av interiør ting fra kjente designer og merkevarer.

Jeg har tidligere sett på Kubus som en adventsstake, 
men etter å ha sett den mer og mer rundt om,
begynte jeg å like den mer og mer.
Så jeg var da litt usikker på fargen.
Svart eller hvit?
Og som du ser, 
endte jeg opp med svart.

Veldig glad for at jeg endte opp med denne,
framfor å kjøpe flere snopeskåler, blomstervaser og kaffikopper osv...
Håper jeg får tatt noen bedre bilder av den en dag.
Her er tiden så travel at jeg har ikke tid til noe...
Gleder meg til ferie.. :-)

Ha en flott torsdag!!
KLEM

2 kommentarer:

  1. heldige du :)
    dei er så tøffe .

    god lørdag kveld, og kos deg med venninnebesøk.

    henriette

    SvarSlett
  2. Deler din fasinasjon av Kubus, men eg har nylig sett at det er blitt laget ein som eg gull belagt og DEN står på mi øsnke lista:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...