lørdag 9. juni 2012

Jentekveld....

I kveld kommer mine beste venninner på besøk.
Min tur til å ha klubb!
Bordet er dekket og klart.
Enkelt og greit.
Maten er gjort klar for ovn.


Svigers var så snille å tok jentene med på lekeland.
Så da fikk jeg litt til å gjøre klart i fred og ro.


Denne flotte pionen står på stuebordet.
Den er så stor og flott at noe mer trengs ikke på bordet.


Disse er nettopp ferdige.
Skal bare varmes litt i dampovnen før gjestene kommer.

Gleder meg!
Jeg har også prøvd meg på noe nytt til mat.
Det er nemlig laget etter ingens oppskrift.
Så hvis det er godt, så kan jeg dele oppskrift.

Ha en flott kveld alle sammen!
KLEM

1 kommentar:

  1. Namnam, jeg skulle gjerne vært på klubbkveld hos deg :) Ha en fortsatt herlig helg! Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...