søndag 8. april 2012

Yes! Vi er igang!

Vi er kommet godt i gang med mur i hagen.
Og vi har valgt kubbemur.
Den liker vi best og den er så enkel å jobbe med,
nesten som legoklosser :-)
På grunn av feil nivåplassering av garasjen (grrrr... irriterende)
så må vi ha plenen på denne siden i to nivåer.
Men det kan bli spennende det!

Frøken S har prøvd gravemaskinen sin :-)


Så kjekt å se at det skjer noe i hagen.
Muren skal bli en del høyere.
ca 3-4 kubber til i høyden.


Vi vurderer sterkt ferdigplen, men det er så dyrt :-(
Vi må nok sjekke litt priser rundt om, kanskje det er noen billigere der ute
som vi ikke har sett enda.....

I morgen er siste feriedag og den skal nytes!
Håper du får en flott kveld og morgendag du også!!

Klem
Susanne

3 kommentarer:

  1. Tomten blir jo så mye mer spennende når dere har den i forskjellige nivåre, så ikke tenk så mye på det!

    Så kjekt å være i gang! Vi begynner forhåpentligvis med påbygging av huset vårt i løpet av uken! Kan tro jeg gleder meg!

    Nyt siste påskedagen i morgen :))

    SvarSlett
  2. Hei igjen :)
    Jeg har vært så heldig å fått en blogg award på bloggen min. Den skal jeg også gi videre til 5 som jeg synes fortjener den. Vil gjerne gi en av disse til deg. Syns du har en kjempeflott blogg med masse inspirasjon :)

    Hva du skal gjøre med awarden kan du se på siden min.

    Ønsker deg en flott kveld!

    Klem!

    SvarSlett
  3. Så gøy! E så kjekt å bygga hus og se framgang :-) Gratulera me nybakt treåring i hus forresten! :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...