søndag 1. april 2012

Gangen

Vivvi`s verden har en utfordring gående.
Vis meg gangen din!

Her er mitt bidrag:

Jeg har valgt 4 store skuffer (80 cm bredde) inn under trappen.
Alle i huset har hver sin skuff. Det er ikke så mye orden i skuffene,
men det gjør det enkelt og kjapt for alle å holde orden i gangen.
Alle klarer å legge luen sin i skuffen, både liten og stor!
Jeg har brukt baderomsskuffer med sokkel og benkeplate på.
Funker som sitteplass når man trenger det.


Når vi kommer inn inngangsdøren har vi 2 store skyvedører foran oss.
Innredningen bak disse er delt inn i to.
En side som brukes daglig. Og en side til kåper og pen sko.
Fungerer supert for oss.

Nå er det litt tv-kos med kjæresten min!
Ha en flott kveld!
post signature

4 kommentarer:

  1. Herlig med oppbevaringsplass, man får jo aldri nok.
    Fint kart btw;)
    Klem E

    SvarSlett
  2. Så stilig med de skuffene! Det var en kjempegod ide!
    Flott gang dere har!

    Kos deg med kjæresten og tv!

    SvarSlett
  3. Så herlig og praktisk gang dere har. Jeg må sortere og rydde før vår er noe særlig praktisk, men den duger da enn så lenge...heheh

    Tusen takk for den skjønneste kommentaren søte du!

    SvarSlett
  4. Herlig gang! Minner litt om vår, faktisk! Har også slike benker/skuffer..og stort speil! Fant deg via VIVVIs blogg. Legger meg til som følger, og gleder meg til neste bsøk hos deg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...