torsdag 15. mars 2012

Vår i vinduet

I dag lot jeg jentene få male i vinduet på lekerommet.
Og de var så flinke :-)
Skikkelig vår ble det.
Sol, blomster, hjerter osv.


Malingen går fort vekk med vann, så hvorfor ikke male der?
Husker at vi gjorde det som barn på skolen.



Ellers så har jeg tatt inn de blomstene jeg hadde i min hage.
Noen Hestehover... ( kan vel ikke regne med annet, når "hagen" står uten jord!)


Gleder meg til å ta fatt på hagen vår.
Akkurat nå er vi i planleggingen av hvor vi skal ha murer og hvilken mur.
Er liksom litt mer å planlegge når en skal starte helt fra bunn av.
Blir vel enige om no til slutt.

Alle er friske nok til barnehage og jobb i morgen.
Og håper at sykdom holder seg borte en lang stund nå.


Tusen takk til alle som titter innom, og alle som legger igjen noen ord!
Sender en stor klem til dere alle!

God natt!!
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...