søndag 18. mars 2012

Gule små...

Når blomstrene begynner å titte opp fra marken,
varer det ikke lenge før jentene har tatt dem.
Og som regel har de liten stilk.
Og jeg er litt lei av å sette den i melkeglasset.
Som de forsvinner helt ned i.
Så jeg lagde en liten vase.



Jeg tok et tomatpureglass og surret rundt sort bastgarn jeg hadde,
og vips så hadde jeg en liten vase som
så litt penere ut enn melkeglasset.
Og ikke minst litt mindre og
passet perfekt til hestehovene.

Helgen har vært super!
Skikkelig vårfølelse!
Har slappet godt av og bare kost meg med jentene.
I dag har vi vært ute i timesvis.
HERLIG!!

Håper du har hatt en flott helg,
og ønsker deg en flott start på uken i morgen!!

Klem
fra
Susanne

1 kommentar:

  1. Den blei jo knallbra!
    Så fint med ein lite gul bukett oppi:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...