torsdag 22. mars 2012

BERLIN

Om ikke så mange uker setter jeg og en stor del av mine venninner
oss på fly til Berlin.
Husmorferie!!
Skal bli så gøy!!

Denne turen har vi planlagt lenge,
eller kanskje ikke at vi skulle reise til Berlin,
men planlagt en jentetur.
Men med gravide mager på rundgang, store bursdager,
dåper, husbygginger
og alt annet som skjer på denne tiden i livet,
ble turen satt litt på vent.
 MEN nå er vi alle 8 klare!!

Så hvis noen har noen tips om hva vi MÅ se i Berlin,
så setter jeg stor pris på det.
Eller kanskje noen kjekke butikker, spisesteder osv...

Har aldri vært der, så det blir spennende :-)

Ha en flott dag!!

Klem
fra

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...