onsdag 11. januar 2012

Suprise!!

I dag hadde jeg en meget overraskende start på dagen.

Det hele begynte med at vekkerklokken på ringte tidlig, som den alltid gjør.
Men når jeg skulle skru den av, fant jeg ikke telefonen.
Så jeg måtte våkne litt for å se etter den.
Så ser jeg et ark på nattbordet over telefonen.
I halvmørke og med meget trøtte øyne, begynner jeg å lese......
Min super snille kjæreste har bestilt tur for oss og jentene til Gran Canaria!!
Allerede om noen uker!!
Gjett om jeg våknet!

Her skal jeg nyte livet om en stund, sammen med jentene og min kjæreste.
Gleder oss :-)


Takk til alle som er med i give away`n min.
Og alle de kjekke kommentarene.

post signature

2 kommentarer:

  1. For en fin overraskelse! Og så deilig med en tur til varmere strøk da. :)

    SvarSlett
  2. Litt av en overraskelse!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...