torsdag 26. januar 2012

Soverommet

I dag fikk jeg endelig benyttet litt av dagslyset før jeg gikk på jobb.
Og da fikk jeg til til å leke stylist :-)
Ikke helt bestått, men gøy var det.



 Den hvitmalte stolen fikk plass på soverommet. Nesten alt der inne er hvitt,
 og veggene er malt i Sober fra Jotun. Sengegavlen har jeg faktisk malt rett på veggen.
Ønsket meg en gavl tidligere, men fant ikke en jeg likte. Så da ble maling redningen for meg!  



Er veldig glad i veggpynten. Wallsticker bestilt fra Kina.
Det er forsatt litt jeg mangler før jeg er helt fornøyd med rommet.
Som for eksempel et stort hvitt sengeteppe. Noen flotte puter.
Men det er jo kun et soverom.... eller???

Takk for snille kommentarer og
 så kjekt at så mange vil være med på trekningen her inne!!
Klem til alle
fra
post signature

13 kommentarer:

  1. Utrolig fin den gråfargen!!

    Kaja.

    SvarSlett
  2. Fin farge på veggene!

    SvarSlett
  3. Utrolig fin farge, er den helt matt?

    Klem Elin

    SvarSlett
  4. Jeg likte alt veldig godt!!
    fikk faktisk lyst å herme litt, trenger fornying på soverommet, og denne fargen var jo så lun og koselig...
    Klem Linn

    SvarSlett
  5. Lekkert! Her planlegges oppussing av gangen og grått er veggfargen. Jeg har lurt litt på hvordan det blir med listeløst og vindu, men hos dere ser det så bra ut. Det lover godt.

    Ha en flott fredag!

    SvarSlett
  6. Veldig lekkert og artig å se fargen Sober, for den skal også jeg ha på soverommet:-) Skal ha en lysere tapet sammen med fargen, så veldig spent på hvordan det blir:-) Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Kjempefint, deilig å få inspirasjon.. Håper på å få motivasjon til å gå på mitt soverom... Har sober på kjøkkenet og elsker den;)) ordentlig lekkert var dette!

    SvarSlett
  8. Elsker fargen på rommet her, og fin kontrast mot det eller hvite interiøret! God helg;)

    SvarSlett
  9. Herlig og delikat soverom!
    God helg skjønne du:)
    Klem E

    SvarSlett
  10. Så flott soverom!
    Og lekkert stylet ♥
    Er så deilig og få med seg litt dagslys:)

    Flott wallstickers:)

    SvarSlett
  11. Flott!
    Nydelige farge på veggene.
    Klem

    SvarSlett
  12. nydelig farge på veggen. Akkurat den jeg har lyst på til ene kjøkkeveggen, med hvit wallstickers..
    har du tilfeldigvis fargenummer?

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...