onsdag 30. november 2011

Male??

Kanskje du husker igjen noen sånne stoler?
Jeg er oppvokst med disse stolene.
Mine besteforeldre hadde disse, og når jeg ser på gamle bilder fra da jeg var ett par år,
så er disse med på bildene.
Det var her en dag jeg plutselig kom på disse. Og måtte hente de!
De var ikke lengre i bruk av noen, så de samlet egentlig bare støv.

Planen er å male en hvit og trekke den om, og den skal være på soverommet. Og den andre skal være som den er i sykroken min( som er under oppføring på kottet av alle plasser). Håper på bilder derfra snart.
Tror jeg da, jeg kan jo fort skifte mening :-)


Jeg er ikke så glad i gamle ting, men noen ting kan jeg ikke la gå fra meg.

Hva ville du ha gjort med dem?
Forslag tas i mot med stor glede :-)

Ha en fin dag!
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...