tirsdag 22. november 2011

Litt jul på Rophus!


På søndag lagde vi pepperkakehus og pepperkakefigurer.
Huset ser vel alle at det er laget på sparket :-)
Ikke helt perfekt, men allikevel perfekt i våre øyner.
Vi pleier ikke å lage det så tidlig, men vi skulle egentlig lage et hus til Pepperkakebyen i Haugesund.
Gjorde det i fjor, og det var så stas.
Men jeg feilberegnet innkjøpet av deig, så det ble ett hus.
Og det ville jentene at vi skulle beholde selv!


Konsentrasjon...



S ville ha "mannar" på taket. Og det ble det!
Masse pynt og masse melis, det er et perfekt pepperkakehus det!
Så nå lukter det jul i hele huset og vi er forsatt i november.
Jeg fikk til og med pakket noen pakker i går kveld også.
Forsetter jeg sånn, så kanskje det blir en jul uten stress i år.
Ehh.... blir vel alltid litt kaos når det nærmer seg.... Men det er greit å komme i gang med forbredelsene :-)

Ha en fin dag!!

Minner om Give Away'en hos meg!!
post signature

2 kommentarer:

  1. Så koselig søndag :)
    Likte huset godt jeg!
    Dere er altså godt i gang. Mer enn man kan si om meg!

    SvarSlett
  2. Såååå koselig pepperkakehus <3 & ikkje minst flotte jenter du har :)))

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...