torsdag 10. november 2011

Kveldskos

 Ja sånn tilbringer jeg kvelden i dag.
I sofakroken med masse puter og et tykt godt pledd og med nytt blad.
Og selvfølgelig pcen i nærheten.
En skikkelig "slapp av" kveld :-)

Ser at det er allerede en uke siden sist innlegg.
Tiden går så fort. Så fort at jeg klarer ikke å henge med...
Snart må det begynnes med julepakke shopping også, det sier jeg alltid,
 men springer alltid i siste liten for å kjøpe pakker.
Vet jo hva jeg skal kjøpe til en del av dem, så det er jo bare å kjøpe dem...
Jaja, til helga, så de sier.

Jeg har, som mange andre, gjort som Manuela (Mrs Hardy) og
laget lysestaker i betong.
Skulle ta mine inn i dag, men de var ikke tørre enda.
Så det får bli en annen dag.

I morgen skal jeg og jentene mine på Putti Plutti Pott på Festiviteten.
Gleder oss :-)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...