torsdag 17. november 2011

Da var jeg i gang....

...på treningsrommet vårt!!!
Dette rommet stod klart for en stund siden, men det har vært travle tider og mye sykdom i hus.
Så jeg begynte i dag, med et mål : Komme i form!!
Enkelt og greit mål.
Veldig greit å begynne nå, så kan jeg kose meg i jula med bedre samvittighet.
Enn å begynne etter jul, for å ta igjen for alt som du har kost deg med.



Jeg begynner senere på jobb i dag, og har brukt dagen frem til nå effektivt.
Har tatt ukes handelen, vasket litt, løpt på mølla, vært på bloggen :-) og
nå skal jeg innom Søstrene Grene før jobb.
Butikken åpnet forrige uke og jeg har aldri vært i en!!
Gleder meg.


Bildene er tatt i full farten, så de er ikke så bra....
Rommet har det vi trenger av apparater og vekter.
Og ikke minst tv og musikkanlegg!!
:-)

Ha en fin dag alle sammen!!
post signature

2 kommentarer:

  1. Så digg å ha et slikt rom!!

    SvarSlett
  2. Wow - et slikt rom skulle jeg gjerne hatt!
    God helg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...