søndag 27. november 2011

Adventstid....

Så var det advent allerede. Tiden går fort.
Litt for fort for meg...
Jeg har ikke helt kontroll på julepynten og slikt, siden en del av det ikke var i bruk i fjor.
Så lyset ble tent uten noe tall eller pynt.
Men klarte å finne noe til slutt :-)




Jeg er blitt så glad i natur og betong i interiøret, og det ser jeg igjen i
pynten på adventsfatet mitt.

Dagen i dag har vært koselig. Har vært i kirken for å høre på C i koret.
Hatt middagsgjester og kos med jentene.
Nå skal jeg få en time i fred og ro til å trene litt, så nyte en god film i sofakroken.
Perfekt dag :-)

Håper du har hatt en flott dag, du også!!
post signature

1 kommentar:

  1. Så fint! Liker stilen.
    Og det hørtes ut som en veldig kjekk dag.
    Her har vi bakt kakemenn, utrolig koselig :)
    God kveld til deg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...