mandag 17. oktober 2011

Tape-dilla

I går fikk jeg en pakke fra Etsy i posten.
Nye farger av washi tape.
Mannen og C måtte le og ristet på hodet, mamma ble glad for litt tape i posten.
"Hu e løyen, hu mamma"
Ja, sånn kan det gå!
Faktisk ganske morsomt når jeg tenker på det. Det er jo kun tape, egentlig.
Men synes den er så morsom å bruke, og det er så mye en kan bruke den til.
Og ute i blogglandia er jeg ikke alene om dette.




Som sagt kjøpte jeg mine på Etsy, og der var de ganske rimelige.
Ingen butikker i området her som selger washi tape heller.

Jepp, jepp, avgårde på jobb med meg!
Ha en fin dag, med eller uten tape :-)
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...