fredag 23. september 2011

I dagslys...

Sitter hjemme og slapper av i dagslyset.
I går var en lang dag....
Hadde vondt i ryggen, var hos legen, ble sendt til akutten for videre sjekk,
etter mange stikk, og noen bilder på røntgen, og en hel haug med timer med venting,
 så fikk jeg vite at jeg hadde fått lungebetennelse.
Har fått beskjed at jeg må slappe av.
Nå er jeg ikke typen som kan sitte i ro, så det er ikke så enkelt.
Så jeg knipset noen bilder av stuen vår.

 Det er noen små glimt av sol inni mellom regnbygene, 
og de glimtene gjør godt.
Ha en fin fredag!

post signature

2 kommentarer:

  1. Flott stue! Så deilig å ha det så høyt under taket. Lyst og fint!

    Kjedelig med lungebetennelse... Du får slappe av så godt du kan i helgen. God bedring!

    SvarSlett
  2. Kjempe fin stue! Lys og luftig!

    Stakkars deg, lungebetennelse er nok ikkje spøk! Du må ha god bedring!

    God helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...