mandag 12. september 2011

Foto gøy!

I dag har jeg prøvd litt forskjellige fotoredigerings
programmer. Så gøy det er!
Men jeg er veldig ny i dette her, så mye stygge bilder måtte slettes.

Vi var i Dyreparken, Kristiansand, for noen helger siden. Og da endte jeg opp med masse bilder av dyr,
som jeg alltid gjør, og bruker jo ikke bildene til noe. Og nå er det jo sånn at vi besøker denne parken ca hvert annet år, så det blir en del bilder....
Men så tenkte jeg at jeg skulle redigere på noen nå, og prøve meg litt frem.
Her er flamingoen:


Synes den ble litt kul jeg!

Jeg har lenge sagt at jeg skal ha en bildevegg og jeg vet akkurat hvor den skal være.

Men har liksom ikke kommet i gang med noe enda.
Litt usikker på om jeg skal ha bilder i svart/hvitt eller med farger på bildeveggen.
Alle rammene skal være svarte, tror jeg.....

Hva syns du ?
post signature

1 kommentar:

  1. Hei! :o)

    Jo, jeg syns svart/hvitt er fint og da er det vel finest med svarte rammer tenker jeg. Flamingoen var fin og. :o)

    Har bodd på Rophus i 3 år jeg nå.... og er noen år eldre enn deg... jaja... jeg er 56 år ung ;o) Håper du/dere trives like godt som oss! :o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...