onsdag 28. september 2011

Bildeveggen....



.....er på begynt!!
Jeg har en tom vegg som skriker etter bilder. Det har vært planlagt siden tegning av huset at denne veggen skulle være bildevegg. Så nå har jeg fått kopiert noen bilder i sort/hvitt og fått rammer på dem.
Det er mange forskjellige rammer og de er forskjellige i oppheng og dybde, så jeg har lenge tenkt på hvordan jeg skulle henge dem opp.
Når jeg ser på andre som har bildevegg, så har de kanskje en rett linje en eller annen plass.
Men det kan jeg ikke få til med disse, og min tanke har alltid vært å legge til flere rammer. Så noe system i dette er umulig.
Men alle bildene er svat/hvitt og rammene svarte, så det får holde :-)
Tror det blir bra uansett!

 Her er den tomme veggen.


Og her er noen av bildene som skal opp på veggen.
Minner...... :-)

Vis meg gjerne din bildevegg, inspirasjon tas i mot med stor takk :-)

Ha en fin kveld!
post signature

1 kommentar:

  1. Jeg har så lyst å lage en slik vegg.
    E liksom litt usikker om jeg skal kjøre en farge og en størrelse på så rammene eller bruke forskjellig..... Hvite eller svarte..... osv.
    Kult å se hvordan ditt er blitt. Utrolig fint!

    Fint deg på Urørt og har lagt meg til som følger

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...