onsdag 24. august 2011

Tavle til barnerommet

I dag laget jeg en tavle til C sitt rom. Tok vel ca 20 min.

Det er så enkelt og hun ble så fornøyd.

Her er hva jeg brukte:

En gammel korktavle, litt vatt, rund buksestrikk, litt rosa tøy og en kraftig stiftemaskin.



La litt vatt på tavlen før jeg festet tøystykket på. Da fikk den mer "boblete" utseende.




Så festet jeg tøystykket bak på tavlen.



Prøvde på fine bretter i hjørnet.... Tja... nesten...

Så festet jeg strikken litt her og litt der. Jeg festet den med stiftemaskinen.


Og her er resultatet.


Alltid kjekt å lage noe selv.


Ha en fin kveld :-)


1 kommentar:

  1. Så enkelt, men likevel så stilig og praktisk! Veldig fin!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...