torsdag 23. juni 2011

Kitchen Aid....

Jeg har så lyst på denne!!!

Men den koster jo en del, og jeg er ikke den som bruker den så mye heller...

Men kanskje jeg baker og lager mer mat hvis jeg kjøper den :-)

Sååå usikker...

Er den godt til daglig bruk?

Noen som kan fortelle meg om de liker den, og eventuelt hva som er negativt med den?


Fargevalget i tilfelle er et annet problem...

Kanskje lilla, sort eller grå....


Ønsker meg denne til dagen min,

eller gave fra meg til meg selv? :-)

Hørte rykter om at skattepengene var på vei!!


Setter stor pris på hvis noen kan fortelle meg litt om denne???


Ha en fin sankthans kveld!!!



1 kommentar:

  1. Den er flott å se på, men den rommer vel ikke så mye?!? Om du skal bake mer enn 2 brød må du nok sette flere deiger. Men det er jo ikke sikkert du tenker å bruke den mest til det ;) Lykke til med valget :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...