torsdag 26. mai 2011

Hippie-hule i Herlev

Kom over denne fargerike boligen i dag. Det er sant at farge gjør deg glad, for etter å ha sett på bildene sitter jeg her og smiler :-)

Selv om det ikke er helt min stil ( tror ikke jeg har noen bestemt stil heller....)

så synes jeg det er tøft at noen tør å ha det sånn.

Skikkelig fargeklatt :-)

Se mer bilder og les mer HER!

















Ellers så er det lite bilder fra mitt eget hus å vise.

Jeg tar kamera med meg også, men plutselig så har jeg det travel, og må løpe.

Så da var det glemt igjen :-(

Men nå er det ikke lenge til innflytting heller.

Det har blitt flyttet på datoen i 2 måneder nå,

og det har ikke vært noe kjekt i det siste. Mye problemer med folkene som vi skal forholde oss til, og det i alle fagområder.

Så gale har det vært at en advokat ble nesten satt på saken.

Veldig synd at den siste delen av husbyggingen skal brukes på sinne og ikke glede.

Selvfølgelig gleder vi oss, men dere forstår hva jeg mener.
Husbygging er hardt, og det er lenge til neste gang :-)


Men jeg har nå begynt å vaske ut av huset,

og til helgen skal flere hjelpe til, så da blir mye gjort!


Ønsker alle en flott dag !












2 kommentarer:

  1. Hei!

    Så koselig blogg og kjempe flott hus dere bygger! Kan tenke meg at du gleder deg til å flytte inn :o) Husker godt følelsen første natt i nytt hus, det er ikke så lenge siden.

    Ha en herlig ettermiddag!

    SvarSlett
  2. Så kjedelig at ting har tatt så mye lenger tid enn antatt. Huset deres ser utrolig flott ut, og jeg gleder meg til å se bilder når dere får flyttet inn. Dette er helt i min stil! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...