torsdag 5. mai 2011

Hage

I vår hage har vi bestemt oss for å ha kubbemurer, hvitpusset mur og treverk, som basic.


All betong mur på garasje og hus, samt i hagen, blir hvitpusset.


Vi liker godt kubbemur, fordi den er enkel å arbeide med og passer godt sammen med hvit mur.


Vi skal ha royal imprignert rekkverk hvor det trengs.

Her er noen bilder til inspirasjon:
;






Planter som prydgress, eplehekk osv passer inn. Det sa hagedesigneren også.


Ja, jeg er jo enig i det, MEN.....

Hvor skal jeg ha rosene mine, sommerfuglbusken og klematis?!?

Hvor passer det inn??

Jaja, det er forsatt en stund til jeg får plantet noe i hagen, så jeg har tid til å tenke på dette.


Vi får gjort litt i huset hver dag. I morgen tenkte jeg at jeg skulle vaske litt på barnerommene,

så er de helt ferdige.

Kommer nok noen bilder i helgen :-)


Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...