torsdag 28. april 2011

FLYTTET !!!

Men ikke inn i huset vårt :-(
Neida, vi har flyttet hjem til mine foreldre.

Det var vel ikke slik det egentlig skulle være, men når leiligheten var allerede sagt opp

og huset forsinket, så ble det slik.



Mannen har reist på jobb og da blir det stående litt stille i huset.

Vi mangler montering av kjøkkenet, badene og litt små ting. Og det elektriske anlegget, er et

kapittel for seg selv...

Men det er ikke lenge til nå :-)

I går var de å gravde grøft til rør i innkjørselen og de holder på med planering av tomten.


Kjekt å se hvordan det tar form :-)






Jeg har ikke lagt inn innlegg på en stund, for jeg har hatt så mye i hodet, at jeg fikk helt skrivesperre.

Men takk til alle som kommer innom bloggen min allikevel!!!


Nå gjenstår vasking av leiligheten, og gi fra meg nøkklene. Så er det ut av verden!

Så vaske i huset og begynne i det små med litt montering.

Ja, og ytterdøren skal komme før helgen, håper de får satt den inn med en gang.

Lover at jeg skal legge ut noen flere bilder.

Hadde en del på pcen, men den tok kvelden forrige uke, så mye er tapt :-(


Får ta noen nye snart....


Ha en fin dag!!

























1 kommentar:

  1. jeg føler med deg. Jeg vet så inderlig godt hvordan dere har det.
    Alt tar så mye lengre tid enn planlagt. Her har vi ikke fått ferdig det elektriske. Trapp kommer ikke før i juni! Tragisk!
    Spent på ytterdøren.

    Klem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...