fredag 1. april 2011

Detaljer.....

Ville bare vise noen bilder fra huset per dags dato.

Mye rot, men sånn er det bare :-)

Dette bilde er tatt fra loftet og ned mot stuen.

Full oversikt....


Åpningen oppe på loftet.

Vaskerommet er klart for montering av møbler.
Har valgt gulvbelegg på vaskeromet. Det er ganske mørkt, med litt hvitt og grått i.

På bildene er det mye skit på gulvet....

Detter er et bilde av gulvet på wcen.

Det er et lite rom, så her ville jeg prøve noe annet.

Lurer på å ha lilla vegger......

Må bestemme meg for farge snarest, malerne venter....

Har du et forslag??



Noen av spottene er på plass....

Har valgt doble spotter en del plasser.

Og kombinert med litt runde hvite.

Vi har også noen stilige lamper som er på en måte integrert i veggen.

Blir sparklet og malt som veggene.

Men de er ikke kommet opp enda....



Ja, nå er det legge tid for meg. Har en Ikea tur i morgen :-)

Og etter et sykehus opphold i natt med minste jenta, så er det lite søvn det har blitt.

Hun har fått astma.... :-(

Men med medisiner så går det bra.

1 kommentar:

  1. ser kjempe fint ut susanne. glede meg te å se når du får møblert. ha en fin dag

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...