fredag 11. mars 2011

Husbygging e ikkje lett....

når me e 6 år og har vinterferie!

Sfo ble stengt i vinterferien, og mammen jobbe fullt og pappen måtte jobba i huset.

Så då va det ikkje noe valg, SKOLEJENTÅ måtte bli med i huset.

Men heldigvis hadde pappen noe kjekt å fortella: "Du må ta med farger så kan du tegna på veggene". Sko sett ei med STORE øyner då!

Så det e blitt litt fargerikt på veggene.





Her begynte vel tålmodigheten å ta slutt.....

Herligt asså :-)





Nå har me skikkelig nedtelling.

Alt eg gjør så tenke eg: "kun gjør detta x antall gonger før me flytte"

Glede meg sånn. :-)

Mandag sette maleren i gang med sparkling.





Fasaden på huset e nesten ferdig!
Digge vinduene som følge trappene opp og ned :-)

I kveld blir det taco, popcorn og tvkos!


Ha ei fine helg!!



2 kommentarer:

  1. wow ser ut som et flott hus!
    så herlig med tegningene på vegger og gulv, tipper hun koste seg med det ;)

    SvarSlett
  2. Trude13/3/11

    Kjempefin blogg du har :)
    Skal snart til å bygge hus selv og får masse inspirasjon fra bloggen din.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...